lördag 7 augusti 2010

Träningsdags!!!


Ja hörrni nu har jag pausat från gymmet allt för länge :-)
I veckan började ja igen, sååå skönt!
Gillar verkligen att använda musklerna i min kropp.
Och känslan efter ett träningspass är helt underbar och håller i sig så länge!

Men nu ska jag verkligen ta nya tag, detta får bli en före bild så återkommer jag framöver med mina, förhoppningsvis, framgångar.
Har även träffat på en personlig tränare som jag nog tänkte ta lite hjälp av mot hösten.

Men här var jag nu redo att dra till Friskis och surfar in på deras hemsida.... och ja vad får jag se då att de har sommartider vilket innebär att de stänger kl 15!!!!
Suck jaja bara att leta upp ett bra hemmaträningsprogam på denna sida och köra :-)

Hoppas ni har en bra helg!
Kram

Published with Blogger-droid v1.4.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar