onsdag 4 augusti 2010

Ny leksak!


Eller ja den ska kanske inte kallas för leksak men det är en himla smart pryl :-)
De klösalternativ vi har haft hemma har varit för låga för smirre.
Så nu fick han en riktigt hög klöspåle :-)
Han är såå nöjd, klöst massor och riktigt sträckt ut sig.

Så nu är det bara två arbetsdagar kvar sen tada: semester!!!!
Ska bli så jävla skönt!
Första veckan bär det av till Jönköping!
Ska bli jättekul att komma ner dit igen!
Och Gittan om du läser, vi kommer bo tvärs över gatan från dig så vi kommer förbi och fikar om du är hemma :-)

Nej nu ska jag se till att aktivera Smirre lite mer.
Kram och god natt!

Published with Blogger-droid v1.4.9

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Vad glad jag blir att åter få se Er, jag ska inte resa någonstans nästa vecka förrän på söndagen, så vardagarna är jag hemma. Lämna ett besked när Ni tänker dyka upp så jag kan fixa lite fikabröd.

    Bra klöspåle till Smirre som han verkligen tycks gilla.

    Kram och vi ses snart
    Gittan

    SvaraRadera