måndag 2 augusti 2010

Mys


Japp mys är vad som är på g!
Njuter av dagens dåliga väder, perfekt för att fixa lite hemma.
Så som vanligt då jag fixar har jag diskat och städat lite samt gjort en ansiktsbehandling :-)
Det hör ihop lite för mig, ta hand om mig själv och hemmet :-)
Nu tar jag det lugnt i soffan och inväntar älsklingen.

Har köpt hem mumsigt bröd och massa gott pålägg så kvällens middag/kvällsmat blir riktigt välfyllda smörgåsar med te eller varm choklad till.
Hel ok en kväll som denna!

Annars då, jo lite låg fortfarande över förra veckans händelser men det är väl inte så konstigt.
Ska bli såååå skönt med semester nu, känner verkligen att jag behöver en paus från vardagsslitet.

Ha en mysig kväll nu!
Kram

Published with Blogger-droid v1.4.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar