måndag 30 augusti 2010

Halloj!


Men hej på er!
Så nu är sommar och semester över och ett nytt kapitel tar vid!
.
Vi har nu i helgen flyttat till vår drömlägenhet!
Den är så otroligt fin!
Känns faktiskt som att jag tillslut kommit "hem" igen :-)
Tyvärr så hade de klantat sig med tapetseringen så nu görs det om, detta innebär ju lite extra stök men det får funka ändå :-)
.
Själva flytten gick bra även om det var lite kämpigt då det bara var Pappa och Mr C som flyttade alla saker, jag har stukat handleden så det var bara lätta saker som funkade för mig att bära.
Men nu är nästan allt flyttat och det resterande har vi gott om tid på oss att fixa.
.
Dessvärre har jag gått och blivit sjuk igen...förkyld, feber mm....
Är så otroligt förbannad på att min kropp vägrar låta mig vara frisk några längre perioder.
Verkar som att så fort jag anstränger mig så blir jag sjuk.
Hmm får se över så jag börjar äta mer nyttigt, nej men vänta det går ju inte det klarar ju inte tarmarna av...
Jaja det löser sig, mer vitaminer eller något sånt.
.
Nej nu ska jag sova lite mer och fortsätta kurera mig, längtar ju faktiskt tillbaka till jobbet nu och alla mina underbara arbetskamrater :-)
.
Hoppas ni har haft en bra sommar!
Kram

2 kommentarer:

  1. Va roligt, lycka till med allt!

    SvaraRadera
  2. Jenny, hoppas Du rättar till Di snart och att tapetseringen blir klar i nya lägenheten. Du måste ju vara i form för att inreda och ordna i lägenheten så den blir så mysig som Du tänkt.

    Jag ska sova över hos pappa den 23-24 sept, inget hotellrum på lämpligt avstånd fanns att få. Passar på bese pappas nya lägenhet då, hinner inte med att också se Din och C:s eftersom det är något på kvällen också som jag ska vara med på.

    Ha det så bra och se till att krya på Dig.
    Kram
    Gittan

    SvaraRadera