tisdag 25 augusti 2009

Lite krasslig..

Jupp nu e jag hemma och ligger för tillfället nerbäddad i soffan med mitt stora fluffiga täcke och en mysig Smirr :-)

Blir en kväll fylld av C-vitamin och tv-serier.
Imorgon stannar jag hemma, jag har ju ingen aning om hur jag kommer må imorgon men eftersom jag har feber nu verkar det vettigt att vara hemma åtmindstonde en dag.
Tror mina kollegor uppskattar det också :-)

Så ang. i lördags :-)
Jag medverkade i en musikvideoinspelning för det härliga svenska rockbandet Mamakin.
www.mamakin.se
Riktigt bra musik och jättegoa killar.
Videon verkar bli rätt intressant :-)
Vi var väl ca 30 tjejer som var statister i denna video och de flesta var jättegoa.
Det blev ju några timmar där men vi fick dom att gå rätt fort ändå.

Videon kommer ha premiär den 15 september och jag väntar spänt på resultatet.
Jag tog lite fler bilder på allt runt om men har inte lagt över dom på datorn än.
Ska göra det lite senare så kan jag visa lite backstage bilder från den glamourösa musikvärlden ;-)
Haha, ni som gjort sådant förr vet vad jag menar :-)

Nej nu ska jag återgå till lite vilande.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar