fredag 28 augusti 2009

Mer om gårdagen...

Så efter några timmar på filminspelningen var jag helt mör och febrig och påbörjade min resa hemåt.
Filmteamet var jättetrevliga och jag kommer nog faktiskt synas rätt bra i denna film :-)
Lite kändisspaning blev det igår också..
Med i filmen var Göran Gillinger, jättetrevlig kille som skämtade och pratade på med alla.
Men han var bra mycket kortare i verkligheten.
Konstigt att det ofta är så med folk man ser på bild eller på tv i verkligheten är de oftast mycket kortare, men det har väl med vinklar mm att göra.

Sen på vägen hem vid nybroplan som ni ser på bilden ovan var det massa trafik och den svarta jeepen stannade precis framför mig på övergångsstället.
I denna bil satt en liten blond tjej som såg såå bekant ut och javisst efter några sekunder insåg jag ju att det var Natacha Peyre, jisses vad hon såg fräsch ut!
Kan inte behövas mycket retusch på henne.

Så vart vill jag komma med detta inlägg, nja ingenstans riktigt bara lite observationer och det är ju faktiskt lite kul att se människor i verkligheten som man annars bara ser på bild.

Sen på dagen / eftermiddagen steg febern igen och eftermiddagen / kvällen tillbringades i soffan lite halvsovandes.
Söta Chris köpte med sig lite plockmat hem så jag fick i mig lite näring också :-)
Han är såå mysig, och ja han bor väl typ mer eller mindre här hela veckorna, men det funkar bra han jobbar ju oftast till kl 20 så jag har gott om tid för mig själv!

Idag mår jag bättre lite feber kvar men så mycket piggar så jag är hemma idag också för att verkligen vila upp mig, desstutom tror jag inte mina kollegor blir så glada om jag kommer dit med feber.
Nej nya tag nästa vecka!

Sen detta med statist och modellgrejerna som jag börjat med nu det är ett perfekt sätt att fylla ut mitt liv som jag tyckte hade blivit lite tråkigt.
Jag behövde lite mer utmaningar/variation och inte bara jobba på kontor 8-17.
Jag tycker detta är kul och om jag passar in i vissa sammanhang så varför inte?

Nej nu ska det vilas lite så att jag kanske kan bli lite friskare och orka hitta på något denna helg.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar