tisdag 11 augusti 2009

Börjat jobba igen...

Japp semestern är slut och jag är åter på jobbet...

Är sååå trött idag, känns att jag inte är van vid att jobba.


Orkar kanske inte jobba så intensivt egentligen men men det blir nog bra.

Orkar heller inte skriva så mycket just nu men lägger i alla fall upp en bild från i fredags då vi var på GK/360 där det var rockkväll.


Trevlig kväll med härliga vänner!


Kram

(Hmm kanske låter som ett litet uppgivet inlägg men jag är bara trött, inget annat.
I övrigt är allt bara fint :-) och ikväll ska jag mysa med Chris och Smirre).

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag läste din blogg under tiden då du var sjuk och kom att tänka på dig idag när jag låg ute och läste. Hittade din blogg efter ett par felstavningar på ditt namne, men sen kom jag rätt.
    gud vad skönt att du är frisk och mår bra nu!
    sköt om dig! kramar från Mikaela

    SvaraRadera