söndag 19 april 2009

Toppenhelg!

Halloj!

Måste bara säga att jag har haft en toppenhelg!


Började igår med 1års kalaset för Engla, blev massa bullar och tårta Mums!
Vi planerade även där lite inför årets första coctailparty!
Ska bli superkul!

Sen bar det av till den stora staden :-)
Mötte upp Anna hemma hos henne för en fördrink sedan begav vi oss av mot Clarion.

Väl där blev det lite väntande och sen blev vi invisade i ett konferensrum.
Där blev det lite föreläsning under ca 1,5 timmar av killarna på Carismatic Revolution.
Denna kväll låg fokuset på relationer och hur man får dom att hålla.
Klart tänkvärda ord som sades.

Sedan blev det ett par glas vin i hotelbaren medans vi blev underhållna av en komiker :-)
Där träffade vi ett härligt grabbgäng från gävle som vi tog sällskap med.
Vi åkte sedan allihoppa till nattklubben Rockz där det dansades hela natten.
Ett mycket trevligt rockställe som jag gärna går tillbaka till igen!
Blev nattbussen hem vid fyra så idag har jag inte varit alltför pigg.
Men men det var det värt.

Blev middag på indiska restaurangen idag. Jag, Jim, Maria S och Rikard gick dit.
Mycket mumsig!
Sen kollade vi på film, det blev Yes man med Jim Carrey, en underhållande och tänkvärd film.

Nu blir det lite mer tv tittande för mig och lite mys med Smirre :-)
Lägger upp en bild här från vår härliga utekväll:



Lägg märke till de fina lysande armbanden vi hade på oss, många som blev väldigt avundsjuka :-)
Kram

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Läser din blogg lite då och då, tycker du verkar vara en jätterar och fin tjej. Såg dig nere i centrum för ett tag sedan och tänkte gå fram och säga att jag läser, men då hann du försvinna.
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Jenny:
    Hej, va kul att höra!
    Ah tråkigt, kom gärna fram om du ser mig igen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!
    I dag har jag firat födelsedag, en kompis bjöd på middag med vin. Jag gick ner till centrum och vi åt på en mongolisk restaurant, jättegott, magarna stod i åtta hörn när vi tog oss därifrån efter efterrätten. Jag gick hem igen och väl hemma har telefonen ringt med sådana som ville gratta.

    Kul att Du haft en lyckad lördag även om det blir lite segt dagen efter.

    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  4. Birgitta:
    Ah grattis i efterskott!
    Hoppas du hade det bra!
    Kram

    SvaraRadera