tisdag 7 april 2009

Tisdag

Detta kom jag hem till idag :-)
En skönt trött Smirre som låg och gottade sig i solljuset.
Såg riktigt skönt ut!
Nu har Agnes åkt iväg till England och blir borta en månad.
Så då får jag prova på att bo i en villa själv, kan bli spännande med tanke på hur mörkrädd jag är.
.
Annars så är det ju påskvecka och lite roliga saker är på g.
På torsdag ska jag nog till söder och möta upp min bror och hans vänner för en soft utekväll.
Sen på lördag så är det trubadur på Sportis och då ska jag passa på och festa loss lite där.
.
Flyttade ju mina saker i söndags och som vanligt tar ju sånt längre tid än vad man tror :-)
Men det gick bra och mina förråd är nu fyllda till bredden.
Fick även tillfälle att prata med Jim och nu känns allt mycket bättre mellan oss.
Kan nog bli bra det här ändå.
Skönt för jag vill gärna ha honom kvar som vän i mitt liv.
Nej nu ska jag pyssla lite här hemma så hörs vi sen.
.
Kram

5 kommentarer:

  1. Hejsan! Ja det ser ut som om Smirre hade det gott i solen i sin ensamhet. Jobbar Du fortfarande 75% eller hur är det? Om så är så har ju Smirre sällskap av Dig en del av dagen också förutom natten.

    Hoppas det går bra för Dig ensam i huset nu och att Du inte är allt för mörkrädd, ganska skönt rå Dig själv helt och hållet.

    Hoppas Påskhelgen blir bra för Dig med de aktiviteter som blir. Jag vet ännu inte riktigt hur jag ska ha det, men det blir nog något i alla fall.

    Ha det så bra nu!
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja han trivs så bra här :-)
    Jo jag jobbar 75% men börjar jobba 100% nästa vecka, så nu känns allt nästan som vanligt igen!
    Hoppas du också får en bra påskhelg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, bor du ensam i ett hus....:) Harligt!!!!!

    Snart ar du inne i en vardags lunk igen.

    SvaraRadera
  4. Nu var det länge sedan du skrev. Saknar dina inlägg. Nyfiken på vad som händer.

    SvaraRadera
  5. Ulle:
    Nja jag hyr ett rum av en vän som har ett eget hus :-)
    Men vi jobbar olika tider och hon är bortrest mycket så ja det är lite som att ha eget :-)

    Anonym:
    Nu är det på g igen :-)

    SvaraRadera