tisdag 28 april 2009

God kväll!



.


Jag bjuder här på en bild på mitt hår helt naturellt!
Lite längre bara så blir det en riktig Marilyn frilla :-)
.
Annars är det bra, hade som sagt en superkul helg!


I fredags mötte jag upp en tjejkompis som hade ett väskparty.
Ett gäng tjejer som kollade på väskor och drack vin.
Senare bar det av till Pub Ancor där jag mötte upp Tommy och Co.
Kollade på två band som spelade och drack lite goda drinkar!
.
En riktig toppenkväll!
.
På lördagen kom Sara och Maria J hem till mig och vi drack lite vin och snackade skit.
Sen åkte vi till Sportsbar och kollade på bandet Back to the 80´s.
Bra band men publiken där var inte riktigt min stil så kvällen blev ok men kunde varit bättre!
.
Söndagen spenderades enligt följande: loppmarknad, hälsomässa, fika i vaxholm och filmkväll!
.
Allt ihop gjorde att det blev en riktigt bra helg!
.

Som ni märker så skriver jag rätt kort idag men det beror på att det är sent och jag är rätt trött...


Här får ni en bild från helgen också:




Jag och Maria J på dansgolvet!.

Kram och sov så gott nu!

3 kommentarer:

  1. Men du, den dar frillan e ju kanon snygg :)

    SvaraRadera
  2. ulle-bulle:
    Tack, jag fixade till den lite och hade det typ så idag :-)

    SvaraRadera
  3. Hej gumman. Jättefint med Marylin look. Kram från mamma

    SvaraRadera