söndag 12 april 2009

God kväll!

Hej på er.
Jaha söndagskväll har det hunnit bli nu.

Detta var ju då sista veckan med kom igång gruppen.
Jättetråkigt att det är slut på ett sätt och rätt skönt på ett annat.
Nu är det ju ganska exakt ett år sedan jag fick min sista behandling så det känns lite som att cirkeln är sluten i och med denna gruppverksamhet.
Jag känner att jag är på banan igen och att jag orkar med livet, känner också att jag kan börja se lite framåt.
Nu på tisdag börjar jag åter jobba heltid.

Men det har ju också kännts som en otrolig trygghet att ha denna grupp att gå till varje vecka.
Kommer sakna tjejerna men hoppas vi ses snart igen!

Helgen har annars varit mycket bra!
Var ute med lillebror i torsdags, tog det lugnt på fredagen och lördagen spenderadet på påskmiddag hos pappa och sen sportis.

Idag har jag varit hemma hos Jim och softat med lite film.
Blev även en kort sväng på akterbaren där jag sedan lämnade Jim och co.
Känner mig rätt trött idag och ville ta det lugnt hemma med film och Smirre :-)

Har varit rätt dålig på att skriva här nu men ja det blir så ibland, har varit rätt mycket med allt.
Men så kan de vara.
Nu ska jag återgå till lite tv tittande och såsmåningom lite sömn.

Kram

3 kommentarer:

  1. Skönt att du börjar jobba igen! Är så glad för din skull att allt är bra :)

    SvaraRadera
  2. Rebecca:
    Tack, ja det känns toppen!

    Ulle:
    Ja det är inte klokt vad tiden går!

    Kram

    SvaraRadera