lördag 18 april 2009

Helg!

.
God morgon på er!
.
Så då var vi åter framme vid helgen, skönt att få vila ut efter en hård vecka.
Stannade bara hemma igår med Smirre, ja ni ser på bilden hur kvällen tillbringades :-)
Smirre var jättegosig och ville ligga nära mig helst precis under täcket.
Han är bara för go den katten :-)
.
Tänkte kolla på en film som började vid halv tio men såg kanske max 10 min av den sen sov jag.
Märks att det har tagit lite på krafterna att börjar jobba heltid igen.
Jaja, jag vaknade vid halv tio idag så ja 12 timmars sömn var tydligen precis vad jag behövde!
.
Har nu avnjutit frukost i sängen och ska väl såsmåningom börja ta mig an dagen.
Jag ska kl 14 på ett års kalas för Maria S dotter Engla.
Ska bli trevligt, och mumsigt om jag känner henne rätt ;-)
Även Jim ska ju dit men det är som sagt inga problem för oss att umgås, vilket är väldigt skönt för både oss och för alla våra gemensamma vänner.
Så tråkigt om de skulle behöva börja välja vem av oss de ska bjuda osv...
.
Sen efter kalaset bär det iväg till den stora staden!
Ska möta upp Jessica och Anna för en helkväll med start på Clarion.
Ska bli mycket trevligt!
.
Så idag ska förhoppningsvis bli en rolig och lättsamdag!
.
Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar