måndag 16 februari 2009

Mätt och nöjd :-)

Halloj!
Har ju inte skrivit på evigheter nu såg jag...
Sorry, men jag har bara inte haft något vettigt att skriva om har det kännts som.

Jag håller ju på med Åkersberga Revyn nu på helgerna, så det tar ju en del ork och tid.
Nu är det dock sista helgen som kommer för detta år så sen blir det lite lugnare igen.

Helgen som just varit var mycket trevlig!
I fredags var jag och Maria J på Stekhuset Oxenstierna och avnjöt god mat samt skrålade på kareoken :-)
Så härligt med lite tjejkvällar ute!

Sen på lördagen som då också var alla hjärtans dag så började jag dagen på teatern.
Framåt 19 kunde jag avsluta för dagen och gå hemåt.
Väl hemma väntade Jim med champagne och en fin blombukett!
Middag avnjöts på Guld Pandan och sen blev det en drink på Stekis :-)

Kvällen avslutades ganska tidigt då Jim skulle upp tidigt på söndagen.
Och eftersom han var borta större delen av söndagen hade jag gott om tid att bara lufsa runt hemma och pyssla och städa.
Så mycket roligare att göra sådant när man är själv tycker jag.
Det är sååå fint här hemma just nu!

Nej nu ska jag surfa runt lite, är för tillfället jättemätt då jag just ätit en mumsig kycklinggryta med massa grädde och grönsaker tillsammans med lite pasta.
Mums, och sen finns det semlor som väntar i kylen :-)

Ha en bra kväll nu!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar