söndag 1 februari 2009

Hemma igen!

Ja hörrni det har varit en mycket bra helg!





I fredags hade vi ju då en liten tjejmiddag på Stekhuset oxenstierna.


Det blev jag, Sara och Tilla.


Sedan kom även Lena och Anna och anslöt sig.


Även Henke dök upp och eftersom han är långhårig så fick även han vara med ;-)





Efter en mycket god middag och lite vin så drog kareoken igång, dock hade vi vissa svårigheter med att få igång tvn...
Alla kollade efter sladdar mm och tillslut kom de på att det fanns ju en strömbrytare som ej var på :-)

Sen hade vi trevlig och sjöng så gott vi kunde!
Blev rätt sent denna kväll men vi hade sååå trevligt!

I lördags åkte vi till Linköping för att fira Magnus och Jenny som fyller 30!
Jag sov mest hela vägen dit så det var skönt.
Väl där möttes vi upp i hotelbaren för ett glas vin, sedan vidare till äventyrsbadet där vi plaskade runt lite :-)

Sen fixade vi till oss och så var det dags för middagen, mycket trevligt med lite tippsrunda mm.
Jättegod och fin mat fick vi!
Men när vi ätit klart var jag så trött så jag var tvungen att gå upp och lägga mig en timme för en liten powernap.
Det funkade jättebra, jag vaknade efter 25 minuters sömn och kände mig bra mycket piggare.
Så jag återvände till festen :-)
Vi gick vidar ut till ett ställe som heter Harrys men det var så mycket folk och trängsel så vi lessnade efter ca en timme.
Dessutom skulle ju Jim köra hem idag så vi tog det rätt lugnt.
Vilket är jätteskönt idag eftersom vi slapp bakfyllan :-)

Nu är vi åter hemma och slöar lite framför datorn/tvn.

Jaha måndag imorgon igen då!

Hoppas helgen varit bra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar