onsdag 18 februari 2009

Ensam hemma :-)


Japp ikväll är det bara jag och lilla Smirre :-)

Jim är iväg på middag och lite stand up komedi med sitt jobb så då passar jag på och har en riktig myskväll för mig själv.

Det är ju faktiskt trots allt riktigt skönt att bara få vara för sig själv ibland, det tycker i alla fall jag!


Så ikväll har jag haft lite hemmaspa, peeling, ansiktsmask, kroppsskrubb, mysiga hudkrämer mm.
Jag har också lagat en helt underbar middag:



Det ni ser på bilden ovan är ju då pasta med kyckling, bacon, paprika, lök, morötter och zuccini och så lite sallad.
MUMS!
Detta blev verkligen supergott!
Som sagt gäller att passa på för Jim gillar inte grönsaker...

Nu sitter jag och myser i fotöljen med fotpallen uppfälld och tittar på enbart de tv-serier som jag vill se :-)
Till detta mumsar jag på årets julklapp från jobbet:


Belgiska chokladpraliner :-)
Behöver jag säga att dom smakar helt underbart!



Snart ska jag börja med att fixa mina naglar.
Som sagt en riktigt skön hemma kväll bara för mig själv.

Men visst ska det bli mysigt när Jim kommer hem sen också ;-)



Hoppas ni har en riktigt bra kväll ni också!

Kram

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig kväll du haft ensam!!!!Kram/Malin

    SvaraRadera
  2. Ahhh, vad kul att läsa om din vardag/fest osv :-) kraam o ha det jättefint!
    Lottie

    SvaraRadera
  3. Malin:
    Absolut! så välbehövligt ibland.
    Kram

    Lottie:
    Kul att du tycker det! kram

    SvaraRadera