tisdag 2 september 2014

Vilodag över & vad har jag för mål?

Hej på er!
Japp så ser man ut efter ett pass :)
Abs & ass var bra som alltid och sen blev det 60 min promenad på löpbandet.
Kändes skönt!

Det känns bra att ha ett mål igen, att våga bygga på något, att försöka våga lita på kroppen...
Nu har jag satt ett mål på två år framåt!

Det är stort, efter cancern är det svårt att sätta långsiktiga mål. 
Blir mycket impulsiva saker, på både gott och ont.
Men ända den där mässdagen 2010 då jag för första gången såg Heléne Ice Ahlson, i gym och motions monter, har jag haft en dröm och ett mål... 
Att se någon med en sådan vältränad kropp som fortfarande såg så kvinnlig ut fascinerade mig.
Jag anlitade Heléne men min kropp höll inte, förstörd av cancern och dess mediciner...
Det har tagit några år och många bakslag men nu verkar det funka!
Kroppen verkar kunna hålla!
Nu har jag de senaste 3 veckorna kört 5-6 pass i veckan!

Så mål 2016 : att stå på scen i bikinifitness!

Jag ger mig själv ca ett år nu med en PT, Christian, för att se om det går att bygga kroppen så som jag vill. 
Funkar det ja då kör vi!!!

Hoppas ni hänger med mig!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar