söndag 7 september 2014

Utvilad

Hej på er!
Ah idag blev det också en härlig sovmorgon, det var välbehövligt efter gårdagens bubbel :-)
 
Det blev en superlyckad utekväll med Linda och Hanna.
Vi möttes upp på The Public och ja det blev massa bubbel och babbel.
Intressanta möten och disskutioner, på bilden nedan ser ni klädseln för kvällen.
Äääälskar mina nya jeans från G-star, modell 3301 bootcut och låga i midjan.
Som jag letat efter såna jeans och äntligen har jag hittat dem!
Just ja toppen är köpt på Kerstins ca 2008 och är fortfarande superfin!



Så när jag väl vaknade idag så blev det pannkaksfrukost som min fina sambo fixade och sen var tanken att gå på innebandymatchen som ordnades mot cancer.
Men efter ett samtal med min mormor så insåg jag att mitt sällskap behövdes där idag och inte i en sporthall. Hoppas dock att dagens tillställning blev lyckad!

Här ser ni en bild på min fina mormor, 85 år :-)

Efter mys och bus var det en liten Z som blev väldigt trött :-)

Hoppas ni har haft en bra helg!
 
Och ja som sagt nu har det blivit två vilodagar så imorgon gäller det!
Då kör jag igång med min PT, ska bli så kul!!!
 
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar