onsdag 3 september 2014

Jag kör på!

God kväll på er!
Hoppas ni har haft en bra dag.

Min dag har gått från de högste toppar till de djupaste dalar.
Många saker har liksom kommit ikapp mig och det tär på mig just nu.
Men det är känslor som måste få komma.
Att Johanna, Tony och Anders alla dog inom två veckor är tufft.
Så mycket orättvisa...

Men jag är så tacksam över att jag får vara kvar än så länge :)
Jag gör vad jag kan för att ta vara på det men det är lätt att känna att jag borde göra mer.
Jag är så glad över att ha satt upp mitt långsiktiga mål, det känns som en satsning som kan leda till massa bra saker!
(Blev ett litet arm/bröstpass iallafall, dock väldigt dåligt tryck i musklerna).

Och inom de närmaste veckorna har jag en hel del roliga saker att se fram mot.
Tex middag med min bror imorgon, få vara hårmodell nästa vecka, en mysig kväll i stan med bästa AC :) och att på måndag köra igång med min PT.

Ja en hel del små ljusglimtar finns det :)

Åh vet ni jag har hittat den perfekta plånboken!
Plats för både kort, sedlar, mynt och mobil :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar