lördag 6 september 2014

Härliga helg!

Hej på er!
 
Sååå skönt med heeelg!
Jag sov till 11 idag!
Haha japp, på det sättet är jag som en tonåring fortfarande :-)
Jag ääälskar att sova länge och kräver minst en dag i veckan då jag bara får sova.
Lite knasigt men så funkar jag :-)
 
Så efter en härlig frukost (som var helt EKO med bacon, äggröra, kaffe och apelsinjuice)
så drog jag och Ziggy ut på en långpromenad i det sooliga vädret.
Riktigt mysigt och visst är han fin i sin nya sele!

Nu softar jag lite i soffan framför Idolrepriser och laddar för kvällens utgång!
Det kommer bli en sväng till The Public med Linda.
Ska bli så mysigt, och det var alldeles för länge sen sist!

Gällande träning blir det vila idag i alla fall, kanske även imorgon.
Har kört på så hårt så jag måste ge kroppen lite vila så den kan förbereda sig för första
PT passet på måndag :-)
 
Hmm lite kul grej jag har börjat med en ny hudvård sedan ca 6 veckor tillbaka.
Nämligen Strivectin, detta är verkligen superprodukter! Min hy är så mycket bättre, fastare
och jämnare. Bilden ovan är helt utan redigering och filter.
Visst jag fick till bra ljus på den men ändå :-)
 
Och sen har jag ju även använt min favvo:
Denna produkt är så grym för att ge det lilla extra!
 
Nej nu ska jag fortsätta vara lite ytlig och fundera på kvällens outfit ;-)
Bläddrade igår igenom massa bilder från cancertiden och ska i ett kommande inlägg publicera lite av dessa... Det är alltid tungt att gå igenom de bilderna så idag ville jag bara fokusera på lite roliga saker.
 
Kram på er!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar