måndag 28 januari 2013

Träning!

Halloj!
Så nu har det gått fyra veckor sedan jag började träna reglebundet igen och med högre intensitet.
Detta är formstatusen idag på armar, inte mycket men vi måste alla börja någonstans :-)
Och japp jag har lite häng under armarna, kan ju vara pga min viktnedgång på 17 kg ;-)
Men men inget jag bryr mig om och det kommer bli bättre ju mer musklerna utvecklas!

 
 
Idag är det vilodag från träningen men imorgon blir det min favvo igen!
Nämligen : BEN & ASS!!!!
 
Haha japp det är min favvo att träna, kan bero på att min kroppsform är väldigt rak med lite bredare axlar, så jag vill bygga bygga på underkroppen för att bygga mig till kurvor :-)
Bröst går ju alltid att köpa men ben och rumpa nja..(ok man kan sätta in implantat i häcken också men nej usch).
 
Förresten tänkte lägga upp mina nuvarande mått, mätte inte när jag började träna då jag inte visste hur det skulle hålla i sig.
 
Mätning 2013-01-27 i CM
Midja ovan navel 65
Midja navel 78
Midja under navel 82
Ass 90
Biceps 27
Byst 80
Vikt 52,0
 
Maten går också helt ok, helt otroligt hur mycket bättre jag mår när jag tar bort gluten och socker!
Så glad att jag har hittat något som funkar!
Men visst ibland är jag jättesugen på någon macka eller nåt sånt och ja då väger jag för och nackdelar och sen äter jag om jag känner att det funkar.
Dock vet jag att jag får en dipp, känner mig slö och att magen blir lite sådär.
Men att gå hela livet utan en baguettemacka då och då det gör jag inte!
 
Hoppas ni alla hittar det som funkar för just er också!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar