onsdag 9 januari 2013

Träna och livet?

Photo: Heeelt slut efter gårdagens gymträning och dagens valpträning! Men såååå värt det 
#chihuahua #träning #blonde #valp
Halloj!
Här är jag helt färdig efter gymmet :-)
Så härligt att då ta igen sig med en liten Ziggy :-)

Så annars då?
Jo denna veckan är jag valpledig, så härligt att få vara hemma med lille Z.
Det går framåt i hans utveckling men jag skulle gärna villja att det gick fortare...

Men sen är det ju detta eviga med orken...
Nu när jag är ledig och kan ta allt i mitt tempo funkar det bra med träningen och orken.
Sen vet jag att nästa vecka när jag går åter till jobbet på 100% så blir det ju en annan sak..
Fy fan vad jag är less på det, nu har jag ju fått vara mycket ledig under julen och jag ser på mig själv hur jag mår så mycket bättre, kolla bara mina senaste bilder på fb.
En helt annan utstrålning!
Hur ska jag göra med min framtid?
Klarar jag ens av att jobba heltid?
Året som gick var hemskt massa stress och jag mådde skit med magsår och njursten...
Nu under slutet av året började jag dessutom tappa korttidsminnet... känns inte helt ok..
Nej jag måste ta tag i min livssituation och göra val som är bäst för mig!

Och jag kör ju vidare på bästa Gym och Motion :-)
Älskar att träna där och blir ju bara mer och mer träningssugen för varje gång jag tränar :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar