lördag 26 januari 2013

Det här med kost!

Halloj!
Hoppas allt är bra med er!
Tänkte vi skulle prata lite kost :-)
Lchf blev ju vändningen för mig mot ett hälsosammare liv 😊
Nu gör ju inte jag det pga vikten utan för hälsan.
I början var det ju verkligen strikt lchf men nu har jag gått över till att bara helt enkelt äta så rent som möjligt!

Och ja vissa dagar blir det lite ris.
Skillnaden är väl att nu äter jag två matskedar ris tidigare två deciliter.

Och idag blev det faktiskt makaroner 😋
Men jag ångrar mig lite nu då jag redan fått sån där härligt glutensvullen mage.
Jaja så får det vara.
Hursomhelst haka inte upp er på just ordet lchf, det är helt enkelt det som bäst förklarar hur jag äter.

Men något son är helt otroligt är att jag har varit friskare än någonsin och sluppit munsår sen jag började med lchf!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar