onsdag 9 maj 2012

Stl 34 måste också få finnas!


Halloj på er!
Ikväll var jag på Blondinbellas Size Me event på Scandic Anglais.

Bra tema alla storlekar och former måste få var ok.
Men debatten var på väg åt helt fel håll.
Det blev otrolig fokus på att det ska vara mera kurvor för det är det som är fint.
Jag bubblade inombords, kände att jag måste säga något!

Så jag klev fram mot scenen och räckte upp handen.
Jag fick kliva upp på scenen och säga min mening om att vi smala också måste accepteras.

Vi med stl 32/34/36 är också helt ok och vi måste också få finnas!
Jag tycker det viktiga är att få fram att alla storlekar från 0-100 måste få finnas och accepteras, ni vet aldrig vad som ligger bakom en människas utseende och vikt.

Nu stöttar vi varandra!!!

Vill ni se kvällens debatt och mingel kika in på:
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag såg det och tänkte vad skönt med någon som går upp och säger just det du sa. Det var bra sagt, det är det viktigaste att vi får vara som vi är.. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! tack, ja precis alla måste få finnas :-) kram!

      Radera