måndag 7 maj 2012

Halloj!



Hej på er!

Vet att det inte blir så mycket update här längre.
Har liksom inte kännt att jag haft lust eller tid.

Har satsat mycket på mitt lilla företag Hårbling :-)

Och det går faktiskt helt ok!
Har varit iväg på en del tillställningar och sålt en hel del.
Verkar helt klart vara något som efterfrågas av folk, kul!

Så jag behåller ju min lilla blogg men vi får se om inspirationen infinner sig till att skrivar mera.

Allt är jättebra här hemma i alla fall, vi är fortfarande galet lyckliga tillsammans :-)
Nu i helgen ska vi bygga trädäck på vår balkong, ska bli sååå nice!

Lite mingel är på g i veckan också:
Blondinbellas size me på onsdag och Eriksbergsklinkens firande på lördag.
Och nästa vecka ja då är det dags för ett eget mingel ;-)
Och just ja även ett återbesök på KS/Radiumhemmet...

Kram

4 kommentarer:

  1. Men KUL! Ska vi samarbeta? Jag är ju fotograf. Jag kan fota " dina brudar"/ smycken, du får bilderna och jag får visa dom på min hemsida, du länkar till min hemsida :-) win win? :-)
    www.fotografulricaherlitz.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, det låter ju klart intressant! Var finns du någonstans? :-)

      Radera
  2. Vad härligt att "höra av dig" och vad kul att ditt företag går bra!! Och underbart att ni är lyckliga!!
    Ha en nice vecka och helg, håller såklart tummarna för ditt besök på KS!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera