torsdag 17 maj 2012

Halloj!



God kväll!
Visst är det en söt bild :-)
Blir så glad när jag ser den, i alla bilder på mig och David syns vår kärlek och lycka över varandra så tydligt!
Älskar det!
Så ska det vara :-)
Denna bilden är från förra helgen då vi var på en liten fest.

Vet ni!
Jag bara Älskar LCHF!
Känns som jag har fått stora delar av mitt liv tillbaka!
Denna veckan har jag tränat tre dagar i rad och jag orkar!!!
Heeelt otroligt, och såå skönt.
Så LCHF so far = Piggare, bättre mage, mer ork, gladare :-)

Haha igår när jag tränat frågade jag om inte Gym och Motion skulle börja med yoga, och de hade de gjort sa det och jag kunde boka in mig på ett pass idag.
Så idag dök jag upp och trodde det skulle vara ett soft yogapass men nej det var visst poweryoga :-)
Haha men jag hängde med så gott jag kunde, dock ingen hit med den träningsvärken som jag byggt på mig de senaste dagarna ;-)

Imorgon då blir det dags föt mitt första egenordnade mingel tillsammans med mina kollegor som ska visa underkläder, www.pxc,se  och smycken http://www.mariasparlor.blogspot.se/ :-)
Jag visar givetvis upp mina Hårbling :-)
Ska snart fixa bättre bilder så ni ser hur fina de faktiskt är :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar