onsdag 17 november 2010

Sparkles!!!

Såhär glittrande var jag i lördags då Sportsbar här i åkersberga bjöd in till Studio 54 fest!
Tråkigt dock att vi endast var ett litet fåtal som faktiskt hade ansträngt oss och glittrat till det.
Jaja en trevlig kväll blev det dock!

Annars då, jo livet rullar på.

Har äntligen kommit igång med träningen igen, denna gång på Gym & Motion, och hoppas på att det ska kunna ge mig lite ny energi!
Ska träffa en PT Helene Ahlson på fredag och prata igenom lite vad jag vill få ut av min träning och hur vi ska lägga upp allt.
Ser fram emot detta något otroligt!
Behöver lite specialhjälp efter hela cancersjukdomen pga de skador strålningen orsakat på kroppen.
Men men sånt jag får ta, nu ska det bli ordning på denna kropp igen!

Så med ökad energi hoppas jag på att kunna få mer energi för min lilla blogg...
Gillar ju att skriva här och så.
Jaja vi får hoppas på att det blir mer uppdatering framöver :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar