tisdag 30 november 2010

Mindre nöjd...

Jaha, hemma med feber.... suck suck suck!!!
Misstänker tyvärr att jag tog i för hårt på träningen i söndags, vissa musker värker något förfärligt och massa feber har jag...misstänker att det kan vara någon liten muskelinflammation.
Behöver nog läsa på lite mer om kost och återhämtning runt träning om jag ska få detta att funka.
Sen förstår jag att det blev såhär.
I söndags gick vi ju igenom mitt program och testade vad jag orkade, blev att jag tog i lite för mycket i vissa moment och sedan justerade ner till de vikter jag skulle ha.
Men det suger...

Har sovit några timmar nu och proppat i mig lite bra saker.
Har surfat runt lite nu och inser att jag måste börja fokusera mer på min mat :-)
Jag får försöka hitta något som funkar för mig :-)

Nej hörrni jag ska sussa vidare här med min smirr som tar så väl hand om mig när jag är sjuk. Han har sen jag kom hem idag inte lämnat min sida en enda gång :-)

Kram

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar