tisdag 23 november 2010

Monstersmirre :-)


Haha denna fina bild har min lillebror tagit på min lille smirr i sommras när de var kattvakter.
Annars känner jag mig rätt slut efter denna dag även då jag knapt gjort något vettigt.
Kan ju bero på att kroppen är lite trött fortfarande efter febern.
Men ett nytt skoställ till hallen blev det!
Och så lyckades jag rensa lite i min garderob :-)
Att det ska vara så svårt att slänga kläder... jaja några plagg rensades bort i alla fall.
Hmm kom just att tänka på att det kanske är svårt att slänga plagg eftersom jag har så bra smak från början och aldrig gör några dåliga köp ;-) haha.
Nej jag ska vila vidare nu och ladda inför morgondagens arbetsdag.
Kram

2 kommentarer:

  1. Haha, Smirre ser verkligen helt galen ut på fotot =)
    Krya på dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Haha ja inte alltid så söt kisse ;-)
    Kram

    SvaraRadera