tisdag 23 november 2010

En rätt grå dag...

God dag på er!

Ovan ser ni ett litet nyinköp, lyser upp fint i det annars så gråa vädret.
Är hemma även idag då jag i helgen lyckades bli sjuk med feber och ont i halsen.
Igår släpade jag mig dock i väg till KS för att göra en ny magnetröntgen.
Så nu blir det till att vänta ett par veckor på svaret från den, vi får hoppas på det bästa.
De har även tagit prov på ett par knölar jag har på halsen, dessa knölar kan vara helt vanliga lymfkörtlar som är något svullna men det är bra att de testas för knölar ger alltid lite upphov till oro.

Men idag verkar febern ha släppt och jag känner mig piggare igen!
Så det blir en lugn dag hemma och sen förhoppningsvis jobbet imorgon igen!
Kan bli en liiten sväng ut för att ínförskaffa en skohylla :-)
Saknas ju fortfarande lite småsaker här och där men allt börjar falla på plats nu :-)
Så skönt att ha ett riktigt hem igen!

Kram

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar