onsdag 28 juli 2010

Fan

En vän har i dag valt att ta sitt liv.
Känns hemskt.
Detta var en tjej jag umgicks mycket med under 2008 och början av 2009.
Precis där när jag kände mig som mest vilsen efter cancern började vi umgås på riktigt.
Och fan va kul vi hade och va utspårade vi var!

Sen flyttade hon och jag skaffade kille och ja ni vet hur det blir...
Nu hade hon återvändt till byn och senast förra torsdagen sågs vi på Tommys.
Hon hade ny bostad, kille och verkade lycklig.
Jag hade ingen jävla aning om att det var så illa.
Hade jag vetat hade jag så gärna gjort något.
Nu känns det bara löjligt att i efterhand skriva så men jag menar det verkligen.
Fan jag gillade den tjejen och jag gillade hur jag var med henne.

Vet inte vad det var som fick henne att gå över gränsen och ta detta beslut men jag förstår att det för henne inte kunde ha funnits en annan utväg.
Det känns så hemskt att hennes FB vägg nu kommer fyllas med en massa RIP, men folk kommer verkligen att mena det.
Fan önskar att hon hade kunnat lita på att hon var så omtyckt som hon var och att det fanns massor av oss som hade ställt upp på en gång om hon bara hade sagt ett ord om att hon inte mådde bra!

Ja fan mer kan jag inte säga ikväll, finns inga ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar