torsdag 15 juli 2010

Ahh äntligen!

Nu så har vi hittat vårt hem!
Det blev alltså nedanstående lägenhet :-)
En 2.5:a på 81 kvm i två våningar!

Såå fin den kommer bli när vi fixat till den lite.
Mycket bra ytor och fantastisk utsikt.

Längtar såå efter att flytta in nu.
Vi hade tur och fick den från 1:a september istället eftersom det var så otroligt kort varsel.
Detta göra att vi kan njuta lite mer av vår semester och "bara" får max 2 st dubbla månadshyror.
Visst det är fortfarande drygt att vi kommer få betala ca 10 000 kr för något som inte används men men så är det.
Får se hur det går med körkortet då men jag har sparat undan lite till det så det ska nog gå bra.
Haha ja jag har ju nästan kört upp alla de lektioner jag köpte med från början, men kör man dubbellektionen så tickar det på.

Nej hörrni jag är helt slut men nöjd.
Nu ska jag ta ett glas vin och slöa framför tv:n.

Kram och god natt!

1 kommentar:

  1. Grattis till nya lägenheten!
    Vad kul med en etagelägenhet, ibland skulle jag också vilja bo i det istället för i hus - idag var en sån dag t.ex. eftersom det låg en huggorm i buskarna på det ställe där vår katt brukar ligga nu när det är så varmt!
    Kram å ha en fortsatt härlig sommar!

    SvaraRadera