måndag 5 juli 2010

Måndag...

Ja kanske jag skulle bli mörhårig igen...
(Första peruken jag köpte då jag tappade håret av cellgifterna)
Nja kanske inte, är inte helt klar med att vara blond ännu.
Så roligt att vara blond, faktiskt så är livet liite enklare och roligare som blondin...
Tycker i alla fall jag ;-)
.
Annars så har jag en riktigt dålig dag.
Har nyss varit på körlektion och javisst det går framåt och de tycker jag kommit jättelångt då jag ju enbart kör med körskolan.
Men nu har jag kört 12 av de 15 lektioner jag köpte så nu måste jag ju köpa till fler.
Suck 15 låter såå mycket men när man kör dubbellektioner så försvinner det förvånansvärt fort.
Men det är ju värt det jag lär mig massor men inte tillräckligt fort.
Trodde jag skulle fått mycket bättre flyt vid detta laget...
Jaja det kommer väl.
.
Sen denna bostadsångest.
Har åter begärt förlängning på vår hyresperiod, får se om det godkänns...
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på.
Sista utvägen är väl att ta en lägenhet på Norrgårdsvägen men där vill vi inte bo!
Känns så meningslöst att ta en lägenhet för att sedan inte trivas..
Ska kolla på en bostadsrätt imorgon, men det blir nog inget av med den ändå.
Vill ju bara ha ett hem....
.
Usch känner mig jättenegativ idag men hörrni det är faktiskt ok att känna så ibland för jag vet att imorgon är en bättre dag!
.
Snart kommer älsklingen hem skönt.
Kram

2 kommentarer: