tisdag 6 april 2010

Vårtrött?

En bild från Stadsparken i Jönköping.
Dit tog vi en sväng sista dagen.

Annars så tror jag att jag har drabbats av lite vårtrötthet...
Känner mig seg, trött och lite oinspirerad.
Det är säkerligen bara tillfälligt men det gör att jag känner för att ta en liten bloggpaus.
Känns inge roligt att skriva här just nu.
Jag återvänder säkert men denna vecka tror jag inte det blir något mer inlägg.
Jag har ju tänkt att blogga om min väg till körkortet när jag väl kommit igång och det tänkte jag börja med denna helg.
Men för nu tar jag en paus, har jobb och privatliv som måste prioriteras före allt annat,

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!
    har följt din blogg både nu och sen innan på den gammla sidan.

    Tråkigt att du tar ett uppehåll, men jag hoppas att du får en massa positiv energi.
    ta hand om dig, kommer kika in med jämna mellanrum för att se om det finns några uppdateringar, lycka till med körkortet.

    SvaraRadera
  2. Sofie:
    Hej, kul att du hängt med så länge!
    Nu tror jag att jag kommer börja skriva lite igen :-) kram

    SvaraRadera