onsdag 28 april 2010

Sjuuuuk!!!

Suck vad är det för fel liksom!!!

Igår vaknade jag och var väldigt trött, gick till jobbet och kände mig allmänt off.
Sen blev det värre, jag kände mig matt, yr och illamående.
Magen började bråka lite med mig.

På morgonfikat satt jag bara helt tyst, inte riktigt likt mig..
Sen kände jag att nej detta funkar inte.
Så jag åkte hem, det var inte det lättaste att ta sig hem trodde att jag skulle svimma ett par ggr.
Men hem kom jag, sen i säng och sen mådde jag sååå sjukt dåligt.
Det kändes precis som efter en cellgiftskur.
Frossa, krypningar i kroppen, illamåeende, mage helt paj, ont i hela kroppen.
Usch!

Nej det var en riktig helvetesdag, och ingenting fick jag behålla i kroppen.

Idag är jag hemma helt matt och trött...
Detta var en sån pärs för min kropp som jag inte upplevt sedan jag var sjuk för 2 år sedan...

Hoppas det håller sig stabilt nu så jag kan gå till jobbet imorgon.
Är sååå less på att jag aldrig kan lita på min kropp.
Kan inte komma ihåg när det sist gick en hel månad utan att jag var sjuk...

Jaja det kunde ju vara mycket värre...

Nej nu ska jag sova en sväng till och försöka hämta lite krafter.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar