söndag 25 april 2010

Brunchtime!!!!

Japp idag ska jag åka in till den stora staden för att möta upp några av mina bästa vänner, mia, lollo och ac :-)
Ska bli såå kul, sen de alla flyttade in till stan så ses vi inte så ofta längre.
Men när vi väl gör det är det som att vi sågs igår.
Det är väl så det är med riktiga vänner :-)

Annars så känner jag mig lite piggar igen.

I veckan fick jag mitt övningskörningstillstånd och på måndag ska jag gå till körskolan och lägga upp en plan :-)
Så nu är det igång på allvar!
Och detta kommer jag absolut att skriva om!
Skönt med ett nytt mål!

Nej nu ska jag hitta något bra att ha på mig vårsolen!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får kul! Säg gärna till om ni ska träffas en annan gång så kan jag kanske hänga på. Vore kul att träffa alla.

    Spännande med körkortet! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du kommer igång med körkortet på riktigt nu! Som du säger så är det skönt att ha ett mål också :)

    SvaraRadera
  3. Sara:
    Absolut det ska jag göra! kram

    Camilla:
    Javisst! nu ska det bli av!!! kram

    SvaraRadera