måndag 5 april 2010

Hemma igen från Jönköping, Elmia mm ;-)

Ja så är vi åter hemma igen efter en mycket trevlig helg i Jönköping.

En av alla fina bilar vi såg på Elmia.

En av alla roliga aktiviteter som fanns på mässan :-)
Klart man måste passa på att hoppa i sängarna på hotellet!
Även fast vi var där i ca fyra dagar så gick tiden så fort och vi hann med kanske hälften av vad vi hade tänkt oss.
Men Elmia mässan blev av och massa andra trevligheter :-)
Hoppas ni också hade en bra påskhelg!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny! Trevlig helg har Ni haft här nere ser jag, det finns ju en del att göra här, så att tiden inte riktigt räcker till förstår jag.

    Jag har blivit avtackad i skolan så jag nästan blev chockad, så mycket fina ord och presenter hade jag definitivt inte räknat med. Alla lärarna bjöds på fika för min skull. Så jag hade en väldigt bra sista dag på jobbet.

    Var hos min kille i Falköping påskafton och in på påskdagen, var hade trevligt, tittade bland annat på Trandansen vid Hornborgarsjön, det hade jag inte sett tidigare.

    Ha det så bra
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh va kul att avtackandet blev lyckat!
    Jag tänkte på dig när vi var nere men det blev tråkigt nog inget passande tillfälle...
    Men vi kommer tillbaka fler gånger, tycker det är sååå fint där!
    Aha då hoppas jag ni hade en bra påsk!
    Kram

    SvaraRadera