fredag 22 maj 2009

Shopping :)

Japp idag blev det lite shopping :-)
Bilden är inte den bästa men det var så konstigt ljus nu så den får duga.
.
Mötte upp Michonne på anjas för en kaffe och för att hon skulle överlämna min fina nya väska!
Hon jobbar nämligen på ett företag som heter imoni som säljer väskor mm.
Så väskan ovan är nu min :-)
En fin lite större modell som funkar bra för jobb eller kanske som en weekendväska.
Jättefin är den i alla fall!
.
Sen slank jag in på lindex där jag hittade två fina linnen, lite lagom party sådär :-)
och för 149 kr st så kunde jag lyxa till med både ett svart och ett grått.
Ska nog ha något av dom på mig imorgon då jag ska ut i stan.
.
Annars då ja allt rullar på var och kollade på en lägenhet i förrgår, låg på Norrgårdsvägen högst upp och var jättefin.
Tyvärr var hyran på ca 5700 och det skulle ju gå men det skulle inte bli mycket kvar till roligheter så jag bestämde mig för att bo kvar hos Agnes och spara lite pengar istället.
Funkar ju faktiskt jättebra att bo här.
Vi kommer bra överrens och hon är bortrest ganska mycket så då är det ju bara bra att jag är här och tar hand om hus och blommor :-)
.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ev ska jag hem till Maria och Dennis en sväng.
De skulle ha lite folk över så det kan ju vara trevligt.
Men nån utgång blir det ej, ska spara mig till imorgon då det är utgång med lite vänner i stan.
.
Nu hoppar smirre i mitt knä och vill ha lite uppmärksamhet så nu blir det en liten lekstund här.
Ha en bra kväll!
Kram


3 kommentarer:

  1. Ser ut som paljetter på kanten på linnen? Kan det stämma? Snyggt i vilket fall som helst, kap för 149 kr iaf :) kram!

    SvaraRadera
  2. Hur är det? Det var länge sedan du skrev. Hoppas du mår bra.

    SvaraRadera
  3. Camilla:
    Javisst är det en paljettkant, kan säga att den gråa med silverpaljetter verkligen lyser upp i solen :-)

    Anonym:
    Jadå allt är bara bra, har inte haft nån inspiration att skriva bara.
    Väntade på återbesök mm.

    Kram

    SvaraRadera