torsdag 28 maj 2009

Återbesök...

Ja här ser ni den bekanta entrén till radiumhemmet, ett ställe som till stor del förra året verkligen kändes som mitt andra hem.
Det är alltid med delade känslor som jag återvänder hit.
Dels får jag en känsla av trygghet och dels så känner jag lite obehag.
Det är mycket jag och alla andra därinne går och har gått igenom...
.
Men allt var även denna gång bara bra!
Så skönt att ha det avklarat och nu är det fyra månader tills nästa gång.
.
Det är lite lustigt för jag tror aldrig att jag ska bli så påverkad inför återbesöken, men sen så börjar det med att brevet från KS dimper ner i brevlådan, jag öppnar brevet och noterar tiden, skriver upp det i min almenacka och glömmer sen bort det så länge.
Sen dagen innan börjar känslor att dyka upp känslor som jag själv inte riktigt förstår.
Sen kommer dagen då det är dags, då går jag i min egen lilla värld hela dagen och återupplever mycket av det senaste året i mitt huvud.
.
Men som sagt allt var bara bra och det firades med en glass i solen på vägen därifrån!
.
.
Sen har jag lite andra roliga saker att berätta, jag har träffat någon!
En riktigt bra kille som jag ser fram emot att tillbringa denna sommar med :-)
.
Säger inte mer än så just nu men det kommer mer info om honom snart ;-)
.
Nu blir det mys med Smirre framför tvn.
Kram


3 kommentarer: