måndag 18 maj 2009

Härlig helg!

Jaha så var det måndag igen!

Helgen har varit toppen förutom en stund på fredagen, så tråkigt när folk blir för fulla och inte kan uppföra sig.
Jaja så kan det vara.
Var ju som sagt på utbildning på dagen på fredagen och det gick helt ok.
Sen var det dags för frimafest med lekar och god mat och massa dans.
Riktigt kul kväll!
Runt halv ett drog jag och en jobbarkompis vidare till sportsbar där ett band spelade.
Tyvärr var det alldeles för soft musik för mig.
Men stämningen var god och vi dansade loss som ni ser på bilden ovan :-)

Vaknade rätt tidigt på lördagen och var riktigt pigg och fräsch!
Städade och fixade lite hemma sen bar det av in till stan för att möta upp tjejerna från komigånggruppen på en middag.

Vi samlades på Ciao ciao på Karlavägen och avnjöt god pizza och vin :-)
Efter en lång och mysig middag gick vi vidare för lite drinkar.
Hade supertrevligt men jag hade bestämt tidigare att jag skulle möta upp lite vänner för lite dansande så jag lämnade dom vid elvatiden tror jag.
Längtar tills nästa gång vi ses!
Dom är så härliga allihopa, vi är ju ett gäng på 6 st och i åldrarna 27 till 39.
Detta är nog personer jag aldrig annars skulle fått chansen att träffa.
Jag är så glad att få ha lärt känna dom alla även om det kunde varit under roligare omständigheter men ändå.
Ni är verkligen toppen!

Mötte upp mina andra vänner på Chaplins, ja jag vet inte så bra ställe men vissa i sällskapet är bara 20 år och då får vi anpassa oss lite till ställen som passar.
Hur som helst så hade vi superkul och dansade hela natten.

Söndagen tillbringades i solen med god mat och gott sällskap!

Nu har jag massa energi för en ny härlig vecka!
Det blir förstås bara en kort vecka eftersom det är massa härliga helgdagar.
Får se vad för roligt som händer denna helg, har faktiskt inget planerat än så jag ska se till att hitta på lite roliga spontana saker, hoppas vädret blir bra!

Hoppas ni har haft en riktigt bra helg!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar