tisdag 12 maj 2009

Ny vecka nya roligheter!

Halloj!
Var ju som sagt i Nora nu i helgen!
Var riktigt roligt, vi var ett härligt gäng som åkte och festade loss!

Nu har ju den nya veckan börjat och än så länge har den varit riktigt lovande!

E så nöjd med mitt liv just nu, allt känns så bra!
Har verkligen märkt det här med att är man glad så drar man till sig glada personer och tvärt om.
Har så många nya härliga bekantskaper nu som verkligen hjälper till att hålla humöret uppe.
Ser verkligen fram emot denna sommar!

Nu till helgen blir det full fart som vanligt :-)
På fredag är det dags för årets vårfest på jobbet, brukar vara hur trevligt som helst.
Tänk förra året på vårfesten hade jag precis avslutat min behandling och orkade max dansa 3 mín åt gången, men jag var där i alla fall!
Nu i år blir det den gammla vanliga Jenny, eller ja den nya förbättrade Jennyn kanske jag ska säga ;-) som kommer vara med och festa på!
Efter vårfesten kommer jag dra vidare till Sportsbar då det kommer vara ett band som spelar där.

På lördagen (hoppas jag att jag är någorlunda pigg) då ska jag träffa min älskade kom igång grupp i stan för en trevlig middag!
Var ju jättelänge sen vi sågs nu!
Ska bli spännande att få höra hur det går för alla och vad som hänt sedan sist.

Sen på söndag finns det också lite roliga planer men inget är bestämt än så det skriver jag om vid senare tillfälle ;-)

Nu ska jag ta hand om maten, Agnes leker hurtbulle och är ute och joggar medans jag slavar framför spisen och lagar lite köttfärssås och spaghetti!
Mums!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar