måndag 29 december 2008

Snart nyår! :-)

Jaha ni nu är det snart dags för ett nytt år!
Jag hoppas att det nya året 2009 blir ett bra år, ett mycket lättare år än vad 2008 har varit.

2008 har gått väldigt fort samtidigt som det känns som det har varat en evighet...
Det har ju hänt så otroligt mycket detta år...

Den 1/1 firar vi ettårig förlovningsdag och jag hoppas verkligen att 2009 blir ett riktigt bra år för mig och min älskling!
Det har varit många slitningar för oss och vårat förhållande detta år men nu börjar vi se ljuset igen...

Själva nyårsfirande kommer att ske på Stekhuset Oxenstierna.
Vi kommer att möta upp några vänner där och avnjuta en trerätters middag och några glas vin :-)
Känns skönt att klara planer för nyår och att det inte är alltför långt borta!
Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska ha på mig...

Ikväll ska vi fira vår vän Rikard som fyller år och detta gör vi givetvis på Rikards favvorestaurang Sazna, en indisk restaurang här i Berga.
Riktigt gott ska det bli!
Och skönt att slippa laga mat mm.
Dessutom är det ju toppen med lite kryddstark mat som rensar ut alla baciller ur kroppen.
Både jag och Jim är lite halvförkylda just nu, inge kul alls och stackars Jim jobbar dessutom.

Hoppas vi blir friska och pigga tills nyår!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar