lördag 27 december 2008

God morgon!

Halloj, idag är jag bra mycket piggare!

Har precis mumsat i oss en god frukost och slökollar nu lite på Hamilton.
Smirre har röjt runt som bara den i natt men det hör ju till ;-)

Ska strax slänga mig i en dusch och fixa ordning mig för dagen.
Blir nog först en liten vända i centrum och spana in mellandagsrean.
Sen kl 15 ska vi vara hos min mamma och fira julafton nr 2.
Blir säkert trevligt!
Är faktiskt lite sugen på julmat igen :-)

Sen i kväll ska vi antagligen möta upp Erik och så får vi se vart vi tar vägen, kan misstänka att vi gör årets sista besök på Sportis...

Nästa vecka är jag ju också ledig, eller ja jag är ledig fram till den 7:e januari.
Så otroligt skönt!
Jim ska jobba i mellandagarna men det tycker ja är rätt skönt, alltså jag gillar ju att vara för mig själv ibland men det blir så sällan så då vi oftast har samma arbetstider mm.
Så då ska jag bara softa omkring hemma eller kanske med en sväng till täby ja bara göra det som faller mig in.
Och får man dagar för sig själv ibland så uppskattar man ju varandra mer sedan, tycker jag i alla fall.

Nej dusch var det ju...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar