måndag 22 december 2008

Halloj!

Hej!

Kul att ni följde med hit, och välkommen om det är någon ny läsare!


Måste säga att jag gillar detta bloggställe bättre än det förra.
Det är en del bättre funktioner här samt att jag kan ju blogga direkt från mobilen!


Så hur går det då för mig med min nya Ericsson...

Hmm ja jag hade ju nästan svurit på att aldrig skaffa en Ericssonmobil.

Men då ingen av de Nokia som jag ville ha fanns med 3 abbonnemang så fick jag helt enkelt vika mig och börja kika på ja just Ericsson.


Jim bytte ju från just Nokia till Ericsson för några månader sedan och är faktiskt nöjd.

Så om han kan byta och klara av det så kan väl jag.


Sagt och gjort, efter ett par dagars funderande så slog jag då till.


Min nya mobil är en K770i ser ut enligt följande:


Och ja än så länge funkar det ju faktiskt riktigt bra!
De har faktiskt blivit mycket mer lika nu Nokia och Ericsson så det är ju jätteskönt!

Men jag återkommer igen om några dagar så får vi se om jag är lika nöjd då...

Kram

3 kommentarer:

  1. God Jul och Gott Nytt År!

    Önskar Dig ett riktigt bra År 2009.

    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  2. Hej gumman, hittade hit. Ser ju ok ut.
    Kramar från Mamma

    SvaraRadera
  3. Lillemor:
    Detsamma, ja nu får vi verkligen hoppas att 2009 för med sig lite bra saker!
    Kram

    Mamma Lotta:
    Ah så bra, ja jag tycker denna blogg ser lite mer inbjudande ut.
    Kram

    SvaraRadera