söndag 14 oktober 2012

Snyft

 
 
Snyft, nu syns det inte så tydligt här men de röda prickarna ni ser är nån form av reaktion från min hårförlängning...
Så typiskt, jag är så himla känslig ibland.
Jag var sååå nöjd med håret som satts i men huden ville annat...
Precis som när jag brukade gå och fixa fransarna, såå nöjd men fick extrem allergisk reaktion och fick sluta med det.
Så nu har jag plocka ut alla slingorna så nu ser det ut såhär igen:

Lite söndagstrött på bilden också men det bjuder jag på ;-)
Så som ni ser så är håret rätt tunnt på sidan men tjockt upptill.
(som ni vet gick det ju av i februari).
Dock så växer det på bra och ja det blir bättre hela tiden :-)
Passade på att ha i rejält med silvershampoo idag så nu har jag nästan den där askiga färgen som jag vill ha :-)
Annars har helgen varit mycket bra!
Hoppas er helg också varit fin!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar