söndag 15 januari 2012

Söndag

God kväll!
Denna fina bukett fick idag åka ut, en 30 års bukett från min far :-)

Så annars då, ja en vecka som 30 haha det går fort :-)
Känns helt ok.
Och vet ni nu har jag på eget initiativ börjat med järntabletter, och jodå energin börjar återvända.
Kreativiteten likaså, jag har ett otroligt sug efter att börja måla igen!
Sitter och googlar runt på akrylfärger och målardukar, blir nog en tripp till panduro för att inhandla lite saker så jag kommer igång igen. Jag har så många ideér :-)
Har bra idee´r till en serie med målningar av det lite mer abstrakta slaget ;-)
Och om jag kommer igång med det jag vill så hoppas jag på en utställning inom ett år där stor del av intäckterna får gå till föreningen Ung Cancer.
Men vi får se hur väl det går men som sagt inspirationen är tillbaka och jag hoppas det håller i sig :-)

Imorgon är det dags för en PETröntgen för at se vad mina knölar på halsen kan vara för något.
Kommer bli lite lätt radioaktiv imorgon, men det ska nog gå bra :-)

God kväll på er!
Kram

5 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon - jag håller tummarna för dig!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jenny håller verkligen tummarna för Dig att det är ok.
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tår att det går bra i morgon gumman. Kram kram från Mamma

    SvaraRadera
  4. Kraam håller tummarna stenhårt för dig, läser din blogg, välskriven :) kraam från Lottie

    SvaraRadera
  5. Men halloj på er :-)
    Kul med så många reaktioner :-)
    Ja vi får verkligen hoppas på det bästa nu!
    Kramar!!!!

    SvaraRadera