tisdag 31 januari 2012

Oups...


Haha, ja såhär går det om det finns rester av metall och kemikaler när man bleker det..
Det är min fina frissa som blekt mig och fått till precis rätt färg som vanligt.
MEN över nyår var vi ju uppe i Idre och det huset hade en egen brunn.
Vattnet i denna brunn gjorde mitt hår grönt...
Och det som gjorde mitt hår grönt hade inte gått ur när vi skulle bleka det.
Vi körde i samma som vanligt och sen vid ursköljningen låter frissan lite lätt oroad och frågar om jag tappar mycket hår just nu :-)
Haha ja vad ska man säga, blekningen reagerade med håret och det brändes av...
Som tur var det inte allt hår utan en fläck mitt på huvudet.
Det syns inte jättemycket just nu, syns mest när det är blött som ni ser ovan :-)
Jaja det växer ut igen :-)
Kram
Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Ja det var ju inte en fläck som var helt tom utan en fläck där håret brutits av en bit från huvudet. Men Du vet ju sedan tidigare att Ditt hår växer bra så det tar nog inte alltför lång tid innan det inte syns längre, bara lite fylligare i botten.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Jadå det tar sig snart :-)
    Kram

    SvaraRadera