måndag 31 oktober 2011

Mums!


Ahhh detta blev helt underbart gott!!!
Hittade nån grillkrydda för fisk och kyckling som jag malde över och så lite flingsalt.
Bara in i ugnen och så 20 min senare: voila!!
Det var sååå gott!
Känns som att det blir mer av detta i veckan :-)
Känner att jag måste få i mig lite mer bra fetter och fisk är ju utmärkt!

Ja och imorgon då blir det gymmet!!
Känns rätt nice just nu :-)

Just ja jag var ju hos doktorn idag, han tittade på knölen och såg inga problem med att operera bort den.
Så inom nån vecka skulle jag få kallelse till operation.
Ska bli skönt att få det gjort, sen ska den skickas till labb för undersökning.
Får hoppas att det är något ofarligt.

Nu family guy och mörk choklad :-)
Kram


Published with Blogger-droid v2.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar