söndag 16 oktober 2011

Gammalt bling :-)


Tjoho, nu är jag här igen!
Vet att det var evigheter sen sist men jag har verkligen inte orkat lägga ner tid på bloggen.
Mycket har ju hänt med renovering, flytt, flytt av smirre :-(

Men nu har vi landat här hemma och allt börjar hitta sin plats.
Smirre har det jättebra i sitt nya hem och myser massor med sin nya vän :-)
Känns dock fortfarande otroligt tungt och när jag tänker på honom kommer alltid tårarna..

Lite kul när man flyttar är ju att man får tillfälle att gå igenom alla sina saker och asken ni ser ovan, ja den har legat undangömd i ett skåp och inte sett mycket ut för världen.
Men nu i flytten tänkte jag att äh jag slänger in den i diskmaskinen och så får den bli lite ren.
Och jisses vilken lyster denna lilla ask har!
Blev helt hänförd över hur vackert den glittrade!
Nu är bara frågan vad jag ska ha i den?
Och gammal är den, den tillhörde min kära farmor.
Har faktisk en hel del saker efter henne, senast idag hittade jag även fram ett par gammla fina handskar som också tillhört henne.
Lite coolt vilken kvalitet det var på sakerna förr, helt annat än nu.

Nej nu ska jag bara njuta av mitt fina hem.
Kram


Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar