torsdag 3 mars 2011

Wiiiiiie!!!!!!!!!!!!

Sådär ja!
Ingen cancer som smugit sig tillbaka!!
MR röntgen visade ingenting!
Knölen / Förändringen som syntes tidigare är nu borta!
Märkligt men så kan det tydligen vara.

Nästa läkarbesök blir i juni och jag får då ta ställning till om ytterligare en MR ska göras.
Men nu är jag frisk och får må bra!
Härligt att möta våren både cancerfri och förälskad!!!

Haha härliga kontraster här i livet :-)



Dock får jag helt enkelt leva med mitt dåliga immunförsvar men hey det får gå det med.
Får försöka göra allt jag kan för att få i mit vitaminer och allt jag behöver.

Nu ska jag njuta av denna dag så gott det går..
Jag blev nämligen tvungen att gå hem från jobbet då jag imorse blev akut illamående och började kräkas.
Jag trodde jag fått vinterkräksjukan, men eftersom jag nu känner mig piggare är det mer troligt att det var en stressreaktion från min kropp/psyke.

Hursom nu ska jag vila och njuta!
Synd bara att min älskling är bortrest några dagar, vill så gärna fira med honom!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar