onsdag 2 mars 2011

Mycket nytt :-)

Hej!

Ja jag vet inte ens vart jag ska börja :-)
Detta är en bild från mitt nya kök när jag lagade min första middag här :-)

Jag trivs såååå galet bra här!
Och det verkar även Smirre göra :-)
Han har hittat en väldigt mysig och varm plats i ett av fönstren.
Jag ska ta en fin bild på det sen och visa.

Så vad har jag mer att berätta hrm jo jag har träffat någon :-)
Kan tyckas lite snabbt men hey det är mitt liv och jag gör det som känns rätt för mig.
Även detta en yngre, hmm märkligt det där men ja vad spelar åldern för roll?
Det känns i alla fall otroligt härligt och spännande och jag ser fram emot en härlig vår!

Dock finns det ju lite mörka moln kvar i mitt liv än.... Jag gjorde förra veckan en ny Magnetröntgen på KS och imorgon får jag svar om hur vi går vidare.
En knöl hittades ju på magnetröntgen i november och nu ska vi se hur det ser ut nu.
Känns ju sådär, jag vill bara gå vidare med mitt liv nu som frisk och pigg!
Tyvärr har jag väldigt mycket problem med hälsan just nu...
Jag blir typ sjuk hela tiden...
Feber mm, inte bra. Detta måste det bli ordning på snarast!!!
Orkar faktiskt inte vara sjuk flera ggr i månaden.
Nej blir ett snack om det med läkaren imorgon också.

Men jag mår verkligen bra just nu!!!!
Och äntligen känns det som att jag har hittat hem :-)

God kväll på er!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ååå, jag blir jätteglad när jag hör att du och Smirre trivs så bra - och det är jättekul att höra att du träffat någon ny också!
    Hoppas det går bra hos läkaren idag, håller tummarna.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack ja det är härligt!!! kram

    SvaraRadera